Мігель де Сервантес. Коли, кохання, лиш замислююсь...

З розділу LXVIII другої частини книги «Премудрий гідальго Дон Кіхот з Ламанчі»
Ілюстрація Люїса Тасо, звідси

Коли, кохання, лиш замислююсь...

Коли, кохання, лиш замислююсь
про заподіяні тобою кари й скрухи,
до смерті мчу щодуху,
гадаючи, що в ній знайду спасіння;

але, добігши краю моря
мого бурхливого, в виду тихої гавані
я відчуваю таку радість,
що цілий світ мені здіймається угору.

Отак життя мене вбиває,
а смерть життям щоразу знову обдаровує.
В які нечувані умови
життя і смерть мене безщасного поставили!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (переклад мій)



Del capítulo LXVIII de la 2ª parte de «El ingenioso hidalgo Don Quijote de la Mancha»

Amor, cuando yo pienso

Amor, cuando yo pienso
en el mal que me das, terrible y fuerte,
voy corriendo a la muerte,
pensando así acabar mi mal inmenso;
mas, en llegando al paso
que es puerto en este mar de mi tormento,
tanta alegría siento,
que la vida se esfuerza y no le paso.
Así el vivir me mata,
que la muerte me torna a dar la vida.
¡Oh condición no oída,
la que conmigo muerte y vida trata!


Володарю Амуре...

Володарю Амуре,
Згадавши, як жорстоко я караюсь,
Я вмерти пориваюсь,
Скінчити прагну це буття похмуре.

А досягну могили,
Що всім земним злигодням пристань тиха,
І де береться втіха,
Я знов живу й на смерть не маю сили.

Так, у житті сконавши,
У смерті я знаходжу воскресіння;
Предивне це боріння,
Де смерть з життям себе змагають завше!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (пер. Миколи Лукаша)


Когда мне мысль придет

Когда мне мысль придет
О том, как сильно от любви я стражду,
Я смерти сердцем жажду,
Ее благословляя наперед.

Но на краю могилы,
Сей гавани желанной в море мук,
Становится мне вдруг
Смерть так сладка, что умереть нет силы.

И воскрешен опять
Я смертью к жизни, для меня смертельной,
И длится бой бесцельный,
Где верх ни жизнь, ни смерть не могут взять!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (пер. Николая Любимова)

Послухати в оригіналі:

Немає коментарів:

Дописати коментар