Антоніо Мачадо. Сон

Сон

З порогу сну покликали мене...
Це добрий голос був, коханий голос.

— Ходім побачитись з душею! Йдеш?..
І ніжність мені серце переповнила.

— З тобою завжди... Й уві сні я вирушив
якимсь простим і довгим переходом,
чуючи діткнення убрання чистого
й м’яке тремтіння дружньої долоні.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (переклад мій)

Sueño

Desde el umbral de un sueño me llamaron...
Era la buena voz, la voz querida.

—Dime: ¿vendrás conmigo a ver el alma?...
Llegó a mi corazón una caricia.

—Contigo siempre... Y avancé en mi sueño
por una larga, escueta galería,
sintiendo el roce de la veste pura
y el palpitar suave de la mano amiga.


Из цикла «Галереи»

Знакомый голос в тишине ночной
меня окликнул на пороге сновиденья.

— Пойдешь со мною галереями души?
И сердце замерло от наслажденья.

— С тобой всегда. — И я пошел во сне
за нею следом, опасаясь пробужденья,

и видел белизну ее одежд,
и ощущал ее руки прикосновенье.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (пер. Виктора Андреева)

Послухати в оригіналі:

Немає коментарів:

Дописати коментар