Хосе Бергамін. І знову цієї ночі...

І знову цієї ночі...

І знову цієї ночі,
Чекаючи на тебе у тиші,
Я заснув, і мені почулося,
Ніби хтось мене кличе.

Голос протяжний, сумний,
Майже на шепіт подібний,
Наче схлипування, обірване
Легеньким поривом вітру.

Досі ніким не чутий
І такий мелодійний;
Здавалося, він віддалявся,
Коли насправді наближувався.

Голос темного вітру,
Що сховався у верховітті,
Від якого тремтіли
Крони в вечірнім світлі.

Голос, який мене кликав
І не хотів мене кликати.
Голос, який, здавалося,
Світ полишить, якщо затихне. 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (переклад мій)


Otra vez esta noche...

Otra vez esta noche,
Cuando estaba esperándote,
Me dormí, y en mi sueño
Oí una voz llamándome.

Una voz larga y triste,
Apenas susurrante,
Como un sollozo roto
En los dedos del aire.

Una voz melodiosa
Que no oyó nunca nadie;
Que cuando más se acerca,
Más parece alejarse.

La voz de un viento oscuro
Que se esconde en los árboles
Y hace temblar sus copas
En la luz de la tarde.

Una voz que me llama
Y no quiere llamarme.
Una voz que parece
Que se apaga al callarse.

Немає коментарів:

Дописати коментар