Федеріко Гарсія Льорка. У школі та університеті

Із циклу «Пісні»:
У школі та університеті

Уперше
я тебе не впізнав.
Удруге  — уже впізнав.

Скажи,
чи воздух тобі сказав,
чи вітер тобі сказав?

Холодним раночком
я сумував,
і раптом веселим став.

Чи тобою упізнаний був —
не дізнав.
І тобі дізнатись не дав.

Між нами двома
тридцяти сірих днів
параван байдужо постав.

Уперше
я тебе не впізнав.
Удруге — уже впізнав.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (переклад мій)


En el Instituto y en la Universidad

La primera vez
no te conocí.
La segunda, sí.

Dime
si el aire te lo dice.

Mañanita fría
yo me puse triste,
y luego me entraron
ganas de reírme.

No te conocía.
Sí me conociste.
Sí te conocía.
No me conociste.

Ahora entre los dos
se alarga impasible,
un mes, como un
biombo de días grises.

La primera vez
no te conocí.
La segunda, sí.


В інституті і в університеті

Перший раз
я тебе не знав.
Другий — перейняв.

Тайна —
всьому світу знана.

Якось вийшло так:
я журився зрана,
а тоді сміятись
охота напала.

Я тебе не знав,
а ти мене знала.
Як я тебе взнав,
ти мене не знала.

От і все знайомство.
А тепер між нами
місяць — сірих днів
мляве запинало.

Перший раз
я тебе не знав.
Другий — перейняв.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (пер. Миколи Лукаша)

Послухати в оригіналі:

Немає коментарів:

Дописати коментар