Леон Феліпе. Між містами і селами

Зі збірки «Вірші і молитви подорожнього (I)»
Між містами і селами

Між містами і селами
по житті я блукаю світом,
а колись від світу до світу
так само блукатиму небом,
як оця мандрівниця-зірка,
що летить по ньому так швидко...
А потім?.. ця моя зірка напевне
могла би про це оповісти...
я вважаю її своєю,
бо ніде не знаходить прихистку —
так само, як і я по житті.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (переклад мій)


De «Versos y oraciones de caminante (I)»
Ahora de pueblo en pueblo

Ahora de pueblo en pueblo
errando por la vida,
luego de mundo en mundo errando por el cielo
lo mismo que esa estrella fugitiva...
¿Después?... Después...
ya lo dirá esa estrella misma,
esa estrella romera
que es la mía,
esa estrella que corre por el cielo sin albergue
como yo por la vida.


***

Сейчас из поселка в поселок
я по жизни бреду.
А после из мира в мир полечу,
похожий на эту блуждающую звезду.
А потом?.. Потом про это
поведает, ничего не тая,
звезда-скиталица, от веку моя,
блуждающая без приюта по небу,
как по жизни — я.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (пер. Павла Грушко з видання

                                                 «Облачение теней», 2015)

Послухати в оригіналі:

Немає коментарів:

Дописати коментар